Informace dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Struktura informací, zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem, umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb. ze dne 31.srpna 2006
1. Název
Dům dětí a mládeže a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Organizace byla zřízena zřizovatelem Statutárním městem Ústí nad Labem a při své činnosti se řídí zřizovací listinou
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Dům dětí a mládeže a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Velká Hradební 1025/19
400 01 Ústí nad Labem
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Dům dětí a mládeže a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Velká Hradební 1025/19, vchod z Bělehradské ulice
400 01 Ústí nad Labem
4.3 Úřední hodiny
pracovní dny 8:00 – 14:00 hodin
4.4 Telefonní čísla
recepce: 475 210 861
ředitel: 475 209 9224.5 Čísla faxu
není
4.6 Adresa internetové stránky
www.ddmul.cz
4.7 Adresa e-podatelny
info@ddmul.cz
4.8 Další elektronické adresy
reditel@ddmul.cz
5. Bankovní spojení
Česká národní banka: 3737411 / 0710
Bankovní účet slouží pro platby za zájmové vzdělávání, akce a táborové aktivity, dále také pro příjem plateb za hlavní a doplňkovou činnost.
V ojedinělých případech u jednorázových akcí je možná úhrada v hotovosti proti příjmovému pokladnímu dokladu.
6. IČ
75150131
7. DIČ
CZ75150131
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Aktuální rozpočet a rozpočty z let minulých jsou k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení Domu dětí a mládeže a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Ústí nad Labem, příspěvková organizace (dále jen DDM).
9. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení.
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Ustanovení § 14 až 16 a § 18 zákona č. 106/1999 Sb., O svobodném přístupu k informacím, v platném znění, platí pouze pro žádosti podané písemně.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Recepce DDM
info@ddmul.cz
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli DDM) zřizovateli DDM – Statutární město Ústí nad Labem, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
12. Formuláře
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/199 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy
nejsou
15. Úhrada za poskytování informací
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto (ceny uvedeny za jednotku):
a) náklady na pořízení listinných kopií:
– cena za zhotovení jednostranné černobílé fotokopie formátu A4 2,10 Kč
– cena za zhotovení oboustranné černobílé fotokopie formátu A4 3,90 Kč
– cena za zhotovení jednostranné černobílé fotokopie formátu A3 3,60 Kč
– cena za zhotovení oboustranné černobílé fotokopie formátu A3 6,60 Kč
– cena za zhotovení jednostranné černobílé kopie pořízené tiskem formátu A4 1,80 Kč
– cena za zhotovení oboustranné černobílé kopie pořízené tiskem formátu A4 3,30 Kč
– cena za zhotovení jednostranné černobílé kopie pořízené tiskem formátu A3 3,30 Kč
– cena za zhotovení oboustranné černobílé kopie pořízené tiskem formátu A3 6,00 Kč
– cena za zhotovení jednostranné barevné kopie pořízené tiskem formátu A4 12,00 Kč
– cena za zhotovení oboustranné barevné kopie pořízené tiskem formátu A4 24,00 Kč
– cena za zhotovení jednostranné barevné kopie pořízené tiskem formátu A3 24,00 Kč
– cena za zhotovení oboustranné barevné kopie pořízené tiskem formátu A3 48,00 Kč
b) náklady na pořízení kopie do elektronického záznamu
- skenování A4 nebo A3 1,50 Kč
c) náklady na opatření technických nosičů dat
– cena za 1 ks CD (v papírovém obalu) 6,00 Kč
– cena za 1 ks DVD (v papírovém obalu) 8,00 Kč
d) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
– cena za každou započatou 1 hodinu činnosti 140,00 Kč
Podrobný ceník je ke stažení zde: Sazebnik
Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
nejsou
16.2 Výhradní licence
nejsou
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
Výroční zpráva
Výroční zpráva 2017
Výroční zpráva 2018
Výroční zpráva 2019
18. Schválený rozpočet na rok 2020
Rozpočet p.o. na rok 2020
19. Schválený střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022
Střednědobý výhled rozpočtu p. o. na roky 2021 a 2022
20. Očekávané plnění rozpočtu v roce 2019
Očekávané plnění rozpočtu p. o. v roce 2019
21. Návrh rozpočtu p. o. na rok 2021 a Střednědobého výhledu p. o. na roky
Rozpočet p.o. na rok 2021
Očekávané plnění rozpočtu p.o. v roce 2020
Střednědobý výhled rozpočtu p.o. na roky 2022 a 2023
Rozpočet na rok 2022
Střednědobý výhled na roky 2023 a 2024
Očekávané plnění na rok 2021
Rozpočet na rok 2023
Střednědobý výhled na roky 2024-2025
Očekávané plnění na rok 2022